Hol legyen weboldalamon az IngyenHívó?

Tippek trükkök

Az IngyenHívó iránt érdeklődők, új előfizetőink gyakran teszik fel a következő két kérdést:

          • Hova helyezzem el weboldalukon az IngyenHívót?
          • Melyik változatot használjam a gombot vagy a bannert?

Egyetlen bevált recept létezik arra, hogy növelje oldala konverzióját: a látogatók számára folyamatosan jól látható helyre tegye az IngyenHívót.

Ugyanis az IngyenHívónak éppen az a célja, hogy akkor és ott adjon segítséget a látogatónak, amikor annak kérdése van. A legtöbb weboldalon a folyamatosan látható hely a jobb felső sarok, vagy a bal oldali menüsáv, de mindenképpen olyan képi elem, ami minden aloldalon látszik.

Megmutatok néhány IngyenHívóval működő weboldalt.

Saját odlalunkat természetesen úgy terveztük, hogy a bal felső sarokban található logo, automatikusan a tesztelési és a kapcsolatfelvételi lehetőség is legyen a potenciális ügyfeleknek.

IngyenHivo főoldal

Néhány ügyfelünk különösen figyelt a láthatóságra, és hozzánk hasonlóan az IngyenHívó gombot a bal felső sarokba …

Tanusitvany 24  Gizmoshop

…vagy jobbra fent

CD DVD Creator  Vitay

… vagy akár középre helyezte, például így:

Netnor

Szintén kiemelt helyen, az állandóan látható, fix oldalsó menüben mutatja ügyfeleinek az IngyenHívó gombot néhány olyan szolgáltató kisvállalkozás, akiknek fontos az ügyfelek magas szintű kiszolgálása,

Belyegző Expressz  A hónap ajándéka

A profi webáruházak is gyakran használják ezt a megoldást:

Acanashop   Aloevera Webaruhaz

Azonnal felmerül egy fontos kérdés: A hagyományos webshop keretekbe jól illeszkedő IngyenHívó banner vagy a hívógomb konvertál jobban?

Az IngyenHívó saját statisztikája szerint a banner formátum 8-10%-kal jobb konverziót mutat, ami a beérkező hívásokat illeti.Nem meglepő, mivel a látogatónak eggyel kevesebbet kell kattintania ahhoz, hogy közvetlenül eljusson az eladóhoz.

A banner formátum elhelyezésére is nézzünk néhány példát:

Ajtokilincs   KiskincsemStudio

PC-Trainger

A fenti példák jól illusztráják, hogy hova érdemes elhelyezni az IngyenHívót, ha azt szeretnénk elérni, hogy weboldalunk minél több látogatója azonnal megkaphassa a választ kérdésére, így mihamarabb vevőnkké váljon.

A témában a HVG 2012/12 számában “A zöld krumpli ereje” címmel írtak az Ingyenhívóról. (Az online cikk itt érhető el - csak HVG bejelentkezéssel)

Korábbi bejegyzésünk hasonló témában:

Hamarosan:

  • 5+1 könnyen javítható elhelyezési hiba: További tanácsok az IngyenHívó hatékonyságának növeléséhez
  • Hogyan és hol használjuk az IngyenHívót, ha weboldalunknak már sok a látogatója, de kevés a vevő, komoly a lemorzsolódás.
  • Idegen nyelvű oldalak: A GreenCaller beállításai